Kontejner ISO 1C chladicí - jednokomorový

Kontejner je vyráběn ve dvou modifikacích jako jednokomorový a dvoukomorový.

Kontejner ISO 1C chladicí je určen k uskladnění a přepravě balených a nebalených potravin, zdravotnického materiálu, krve a dalších materiálů vyžadujících skladování v určitém tepelném režimu.

Kontejner ISO 1C chladící - jednokomorový

KONTEJNER ISO 1C THERMO-KING-KB-98 (dále jen kontejner) je určen k uskladnění a přepravě balených a nebalených potravin, krve, zdravotnického materiálu a materiálů vyžadujících skladování v určitém tepelném režimu. Do kontejneru se ukládají potraviny již předchlazené nebo zamrazené.

KONTEJNER ISO 1C CHLADICÍ JEDNOKOMOROVÝ, katalogové číslo majetku 0110808270008 se vyrábí podle technických podmínek TP KAR-BOX 031-00 schválených MO pro sériovou výrobu zohledňující STANAG 2828. Kontejner je zaveden do používání v AČR čj. 92054/15-1999-8082 z 4.3.1999. Konstrukce kontejneru s chladicím agregátem zabezpečuje vnitřní provozní teplotu v rozmezí -18°C až +3°C při venkovních teplotách vzduchu -30°C až +52°C.

Přepravitelnost kontejneru

Ministerstvo dopravy České republiky vydalo výrobci KAR-BOX Hořice "Osvědčení o schválení technické způsobilosti typu výměnné nástavby č. N-1285" čj. 17876/98-112 podle ustanovení §2 odst.1 zákona č. 38/1995 Sb., o technických podmínkách provozu silničních vozidel na pozemních komunikacích a podle §19 vyhlášky Md č. 102/1995 Sb. kde je kontejner ISO 1C UBYTOVACÍ zařazen jako "výměnná nástavba" a "Rozhodnutí o změně schválení technické způsobilosti typu samostatného technického celku vozidla č. N-1285", podle kterého KAR-BOX odběrateli vystavuje na tyto kontejnery (výměnné nástavby) "Technické osvědčení samostatného technického celku" a "Výpis z technického osvědčení samostatného technického celku". Kontejner je zkoušen dle ČSN ISO 1496-2 pro síly vznikající při silniční, železniční a lodní přepravě.

Na železničních prostředcích je přepravitelný jako "KONTEJNER". Na lodních dopravních prostředcích je přepravitelný jako kontejner s vyznačeným omezením (stohovatelnost do čtyř vrstev).

Stohovatelnost kontejneru

Kontejner je stohovatelný ve čtyřech vrstvách na sebe při plném zatížení za dodržení ČSN ISO 3874.

Manipulovatelnost kontejneru

Je-li kontejner přepravován musí být umístěn vždy chladící jednotkou dopředu po směru jízdy. Kontejner je manipulovatelný podle ČSN ISO 3874 všemi prostředky schválenými pro kategorii kontejnerů ISO 1C:

  • bočním překladačem kontejnerů s manipulačním
  • prostředkem KLAUS na podvozku TATRA T-815 26 06 81 36255 - 8x8.2 a VOLVO Fl 12 - 8x4
  • nosičem kontejneru T-815 MK IV MULTILIFT 26 OR 81 36255 - 8x8.2 s adaptérem uchycení za čelní dolní a horní rohové prvky, kde při nakládce dochází k náklonu kontejneru v úhlu 30°
  • při použití přepravní plošiny FLAT "M" a Přepravní plošiny 20 - VP pevně spojené s vojenským podvozkem TATRA T-815 26265 8x8.1R -Přepravní plošina 20 - VP
  • při použití přepravní plošiny FLAT "M" manipulovatelné a přepravitelné nosičem kontejneru T-815 MK IV MULTILIFT 26 OR 81 36255 - 8x8.2 bez adaptéru e) pomocí bočních zdvihacích vidlic k tomu účelu určených

Označení kontejneru

Kontejner je označen dle ČSN ISO 6346 a na základě osvědčení ČLPR Praha TZ-0640/04 z 29.12.2004 štítkem "CSC". Na levém horním rohu strojního prostoru je umístěno označení FRC potvrzující zařazení kontejneru do kategorie mrazírna, která zaručuje teplotu -18°C v chladícím prostoru.

Základní technické provedení

Kontejner je rozdělen na chladicí a strojní část.

Kontejner je vyroben na základě aprobace podniku na výrobu kontejnerů vydané ČLPR Praha ve shodě s technickými předpisy dle ČSN ISO 668, ČSN ISO 1161.

Chladící část je tvořena jednou komorou zateplenou izolačními sendvičovými panely. Vstup do komory je zadními dvoukřídlými dveřmi s tyčovými uzávěry s úpravou TIR. Na přední stěně je upevněn výparník chladicího agregátu. Za zadními dveřmi je zavěšena clona z PVC pásů za účelem snížení teplených ztrát při manipulaci s přepravovaným materiálem.

Chladicí prostor je povrchově upraven pro styk s potravinami. Podlahu kontejneru tvoří izolační sendvičové panely s překližkou. Vrchní vrstva je opatřena litou protiskluzovou podlahou. Konstrukce podlahy umožňuje pojezd ručními manipulačními vozíky.

Strojní část je umístěna v přední části kontejneru, ve kterém je umístěna chladicí jednotka s kombinovaným pohonem (diesel agregát + elektromotor). V prostoru je dále nádrž na palivo, přípojné místo elektropohonu, řídící jednotka agregátu, schrána na startovací baterii agregátu, uzemňovací místo a schrána pro příslušenství.

Volitelná výbava: zapisovač teplot v chladící komoře a krycí plachetka zamezující přímému účinku slunečních paprsků na povrch kontejneru.

Povrchová ochrana

  • Vnější v souladu s ČOS 801001 v odstínu 1000
  • Vnitřní zhotovena pro styk s nebalenými potravinami
Základní vnější rozměry
Délka 6 058 mm
Šířka 2 438 mm
Výška 2 438 mm
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost 4 420 kg
Celková hmotnost 15 000 kg
Užitečná hmotnost 10 580 kg
Rozměry chladící části
Délka 4 900 mm
Šířka 2 100 mm
Výška 1 950 mm

Technické parametry chladící jednotky

Typ MD - 200 50 SR
Výkon jednotky 5 200 W při 0°C
3 500 W při -20°C

Zvláštní výbava chladicích komor

VARIANTA I.

  • 18 ks kotvících ok
  • 3 řady lišt ANCRA na bocích
  • 2 řady lišt ANCRA na přední stěně
  • 18 ks upínacích pásů

VARIANTA II. = VARIANTA I. + 6 nerezových odnímatelných polic o rozměru 750x2 000 mm

Servisní činnost a opravy

Veškeré záruční opravy, pozáruční servis, revize kontejneru a revize elektroinstalace výhradně zajišťuje výrobce.

Soubory ke stažení

Máte zájem o kontejner ISO 1C chladící - jednokomorový? Napište nám!

Váš zájem nás opravdu těší, a opravdu odpovídáme rychle

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.



Novinky e-mailem

Přejete si dostávat novinky do Vaší e-mailové schránky? Vyplňte následující formulář.

Novinky e-mailem

© 2017, KARBOX s r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑